Уроки GTA:SA - Створення нового обєкту з нуля - Форум
 

Board Index

Icon Міні-профіль

Гість
Повідомлення:

Група:
Гості
Час: 05:46:08
Добрий день! Ми раді вас бачити! Будь-ласка зараєструйтеся або авторизуйтеся!
Логін:
Пароль:

Icon Футбол в Україні

Україна. Прем'єр-Ліга
Оновлено
  10.08.2010, 13:15  
  Команда І О
1   Дніпро  5  15
2   Шахтар  5  13 
3   Динамо К  5  13 
4   Ворскла  5  10 
5   Карпати  5  8 
6   Металіст  5  7 
7   Кривбас  5  6 
8   Арсенал К  5  6 
9   Зоря  5  5 
10   Ілічівець  5  5 
11   Севастополь  5  5 
12   Таврія  5  4 
13   Металург Д  5  4 
14   Волинь 5  4 
15   Металург З  5  2 
16   Оболонь  5  2 

Icon Знайшли помилку?

Виділить помилку мишкою
та натисніть Ctrl+Enter.
Зробимо мову чистішою!

Icon Реклама

РЕКЛАМА

Сторінка 1 з 11
Форум » PC Games » GTA » Уроки GTA:SA - Створення нового обєкту з нуля (Урок 2: Створення нового обєкту з нуля від gtauroku.co.cc)
Уроки GTA:SA - Створення нового обєкту з нуля
kakaДата: Четвер, 26 Березень 2009, 22:00:38 | Повідомлення # 1
Група: АДМІН
Повідомлень: 1346
Репутація: 39
Медалі:
Адміну За високу репутацію За 250 повідомлень на форумі За 1000 повідомлень на форумі
Я ВКонтакті
Країна: Україна Україна
Статус: Offline
Створення нового обєкту з нуля

Потрібні програми:

Autodesk 3ds Max (рекомендуємо Autodesk 3ds Max 8)
Adobe Photoshop
CollEditor2
Txd Workshop 4.0b
IMG Tool 2.0

Установлюємо GTA San Andreas.

Скачуємо скрипт Кама для імпорту і експорту моделей у dff форматі. (скачати)
Розпаковуємо архів і папки Maps і scripts копіюємо і вставляємо у головну папку Autodesk 3ds Max. У мому випадку це: C:\Program Files\Autodesk\3dsMax8
Заменить? Да для всех.
Тепер запускаємо Autodesk 3ds Max і думаємо що будем робити.
Давайте поставим рекламний смітник перед домом Сіджея.

Для цього спочатку моделюємо модель у Autodesk 3ds Max. Стараємся робити модель дуже мало полігональну. Вот щось в такому роді:

Тепер робимо текстури для нашої моделі. Для цього читаємо статтю Створення текстур.

Коли текстури готові накладаємо їх на модель.

В мене модель називається bb_2, тому текстури мають назви: bb_2_1.png , bb_2_2.png , bb_2_3.png

Ну а тепер все ж таки розглянемо накладання текстур на модель.

Натискаємо кнопку М, зявляється вікно у якому натискаємо на кнопку Standard (розміщена під кульками)

Має зявитися список у якому вибираємо GTA Material

Під кульками зявляться настройки текстури GTA Parameters. Ті настройки мають мати такий вигляд:

Тут нам потрібна тільки кнопочка None що знаходиться напроти Color, про все інше забудьте. (поки)

Значить натискаємо на ту кнопку None, зявиться список у якому виберіть Bitmap

Потім зявиться вікно у якому ми вибираємо першу текстуру нашої моделі, а саме bb_2_1.png

А тепер тут будемо уважні. Першу текстуру потрібно накласти на весь об’єкт, тобто забороняється виділяти полігони і накладати. А просто перетягнути з кульки на об’єкт і натиснути кнопочку яку показано на малюнку.

А тепер вже працюючи з 2 кулькою можна текстуру накладати як хочете. Тобто можна виділити полігон і накладати.

В кінцевому результаті має получитися таке:

Перейменовуємо об’єкт на bb_2

Тепер приступимо до експорту моделі в dff формат.

Виділяємо його. Задаємо параметри як на малюнку і натискаємо Export

Зберігаємо з назвою bb_2.

Тепер File – Reset

І імпортуємо dff модель назад в макс.

Виділяємо імпортовану модель і File – Export

Зберігаємо у 3ds форматі з назвою bb_2

Все. Закриваємо Макс він нам більше не потрібен.

Створюємо *.col файл нашого рекламного смітника.

Для цього потрібна програма CollEditor2

Запускаємо її File – New

На пустій області натискаємо праву кнопку миші – Add зявляється вікно у якому вибираємо наш експортований bb_2.3ds

File – Save As зберігаємо з назвою bb_2

Як створити txd файл читайте в статті Створення текстур

Вот тільки нагадаю малюнком:

Отже ми маємо 3 файли:

bb_2.dff – сама модель смітника

bb_2.txd – текстури

bb_2.col – колізія (для того щоб можна було вдарятись в той об’єкт)

За допомогою програми IMG Tool 2.0 відкриваємо файл gta3.img який знаходиться у папці models.

Commands – Add вибираємо наші 3 файли по одному:

Тепер лишилося тільки поставити смітник на карту. Для цього дивимся урок Розстановка об’єктів на карті.

Форум » PC Games » GTA » Уроки GTA:SA - Створення нового обєкту з нуля (Урок 2: Створення нового обєкту з нуля від gtauroku.co.cc)
Сторінка 1 з 11
Пошук: