Уроки GTA:SA - Створення шляхів людей і транспорту - Форум
 

Board Index

Icon Міні-профіль

Гість
Повідомлення:

Група:
Гості
Час: 22:09:31
Добрий день! Ми раді вас бачити! Будь-ласка зараєструйтеся або авторизуйтеся!
Логін:
Пароль:

Icon Футбол в Україні

Україна. Прем'єр-Ліга
Оновлено
  10.08.2010, 13:15  
  Команда І О
1   Дніпро  5  15
2   Шахтар  5  13 
3   Динамо К  5  13 
4   Ворскла  5  10 
5   Карпати  5  8 
6   Металіст  5  7 
7   Кривбас  5  6 
8   Арсенал К  5  6 
9   Зоря  5  5 
10   Ілічівець  5  5 
11   Севастополь  5  5 
12   Таврія  5  4 
13   Металург Д  5  4 
14   Волинь 5  4 
15   Металург З  5  2 
16   Оболонь  5  2 

Icon Знайшли помилку?

Виділить помилку мишкою
та натисніть Ctrl+Enter.
Зробимо мову чистішою!

Icon Реклама

РЕКЛАМА

Сторінка 1 з 11
Форум » PC Games » GTA » Уроки GTA:SA - Створення шляхів людей і транспорту (Урок 4: Створення шляхів людей і транспорту в GTA:SA)
Уроки GTA:SA - Створення шляхів людей і транспорту
kakaДата: Четвер, 26 Березень 2009, 22:11:18 | Повідомлення # 1
Група: АДМІН
Повідомлень: 1346
Репутація: 39
Медалі:
Адміну За високу репутацію За 250 повідомлень на форумі За 1000 повідомлень на форумі
Я ВКонтакті
Країна: Україна Україна
Статус: Offline

 Потрібні програми:

Autodesk 3ds Max (рекомендуємо Autodesk 3ds Max 8)
Sa path tool (скачати)
Spark
(скачати)

Закидаємо папки із архіву Sa path tool в директорію 3dMax/Scripts
Запускаємо макс.
На панелі
Utilites вибираємо MaxScripts... Зі списку вибираємо"SA-PATH-TOOL"
Натискаємо кнопку "RUN". Має зявитись таке вікно:

Тепер за допомогою скрипту Кама відкриємо IPL. Для цього програмою Spark відкриваємо архів gta3.img виділяємо всі файли (Ctrl + A) Actions Export (у вікні створюємо папку img і експортуємо туди файли.

Заходимо у Макс і у скрипті Кама вибираємо Map IO

 

 

Зявляється вікно у якому вибираємо закладку IO Control.

Натискаємо на кнопку DFF Path і вказуємо нашу папку img куди ми експортували архів gta3.img

Потім знов на закладці IO Control натискаємо кнопку IPL (та що стосується імпорту)

І вибираємо у папці GTA_San_Andreas\data\maps  потрібний IPL

У мене загрузилася карта Львова а у вас має загрузитись стандартна карта СА.

 

Вибираємо у максі вигляд Top (зверху) і за допомогою сплайнів (панель Create Splines – інструмент Line) малюємо спершу шляхи для транспорту (сплайни не мають бути з’єднані):

 

Тепер виділяємо всі сплайни і піднімаємо на потрібну висоту:

 

Коли всі сплайни виділені на скрипті SA Path Tool задаємо такі параметри і натискаємо кнопку Store.

 

Лінія мають стати червоного кольору:

 

Тепер коли вони стали червоного кольору натискаємо кнопку Generate Paths на скрипті SA Path Tool. Але не. Чекайте. Намалюємо ще таким самим чином шляхи для людей, тільки в параметрах SA Path Tool вибираємо Peds і тиснемо кнопку Store (сплайни мають стати зеленого кольору). Має вийти таке:

 

Тепер виділяємо разом всі сплайни, червоні і зелені, і натискаємо на Generate Paths.

Вибираємо наприклад диск D і натискаємо ОК.

На диску D мають зявитися 64 файли:

 

За допомогою програми Spark імпортуємо в архів gta3.img всі 64 файли.

І запускаємо СА:

Форум » PC Games » GTA » Уроки GTA:SA - Створення шляхів людей і транспорту (Урок 4: Створення шляхів людей і транспорту в GTA:SA)
Сторінка 1 з 11
Пошук: