Що таке тИЦ і PR? Як підняти їхні показники вашого сайту? - Форум
 

Board Index

Icon Міні-профіль

Гість
Повідомлення:

Група:
Гості
Час: 22:11:15
Добрий день! Ми раді вас бачити! Будь-ласка зараєструйтеся або авторизуйтеся!
Логін:
Пароль:

Icon Футбол в Україні

Україна. Прем'єр-Ліга
Оновлено
  10.08.2010, 13:15  
  Команда І О
1   Дніпро  5  15
2   Шахтар  5  13 
3   Динамо К  5  13 
4   Ворскла  5  10 
5   Карпати  5  8 
6   Металіст  5  7 
7   Кривбас  5  6 
8   Арсенал К  5  6 
9   Зоря  5  5 
10   Ілічівець  5  5 
11   Севастополь  5  5 
12   Таврія  5  4 
13   Металург Д  5  4 
14   Волинь 5  4 
15   Металург З  5  2 
16   Оболонь  5  2 

Icon Знайшли помилку?

Виділить помилку мишкою
та натисніть Ctrl+Enter.
Зробимо мову чистішою!

Icon Реклама

РЕКЛАМА

Сторінка 1 з 11
Форум » Все для веб-майстра » Запитання по розкрутці » Що таке тИЦ і PR? Як підняти їхні показники вашого сайту?
Що таке тИЦ і PR? Як підняти їхні показники вашого сайту?
kakaДата: Вівторок, 17 Серпень 2010, 18:25:36 | Повідомлення # 1
Група: АДМІН
Повідомлень: 1346
Репутація: 39
Медалі:
Адміну За високу репутацію За 250 повідомлень на форумі За 1000 повідомлень на форумі
Я ВКонтакті
Країна: Україна Україна
Статус: Offline
У багатьох початківців веб-майстрів виникає таке питання: як підняти тИЦ і PR? Читаємо далі ...

Для початку треба дізнатися, що таке тИЦ і з чим його їдять.

Що це таке

Індекс цитування (або ІЦ) - прийнята в науковому світі міра «значущості» праць якого-небудь вченого. Величина індексу визначається кількістю посилань на цю працю (або прізвище) в інших джерелах. Проте для дійсно точного визначення значущості наукових праць важливо не тільки кількість посилань на них, але і якість цих посилань. Так, на роботу може посилатися авторитетне академічне видання, популярна брошура або розважальний журнал. Значимість у таких посилань різна.

Наш тематичний індекс цитування (тІЦ, більш відомий як російське тИЦ) визначає «авторитетність» інтернет-ресурсів з урахуванням якісної характеристики посилань на них з інших сайтів. Цю якісну характеристику ми називаємо «вагою» посилання. Розраховується вона по спеціально розробленому алгоритму. Велику роль грає тематична близькість ресурсу і посилаються на нього сайтів. Саме по собі кількість посилань на ресурс також впливає на значення його тІЦ, але тіц визначається не кількістю посилань, а сумою їх масштабів.

За якими критеріями вимірюється тИЦ

При вимірі тИЦ беруться посилання тільки з тих ресурсів, які Яндекс проіндексував і по яких він шукає, тобто тільки «російський» інтернет. Це означає, що посилання на російські ресурси, наприклад, з каталогу Yahoo!, Не враховуються Яндексом при вимірюванні тИЦ.

Для яких ресурсів можна виміряти тИЦ

тИЦ можна виміряти для всіх ресурсів, на які посилається хто-небудь з просканованих Яндексом ресурсів хоча б раз. Тобто для каталогу Yahoo! ТИЦ вимірюється, незважаючи на те, що сам ресурс yahoo.com не проіндексований Яндексом.

Які посилання не враховуються в індексі

При підрахунку тИЦ сайту не враховуються посилання з веб-бордів, форумів, мережевих конференцій, немодерованих каталогів і інших ресурсів, в які хто завгодно може додавати посилання без контролю з боку власника ресурсу. Також при підрахунку CY не враховуються посилання з сайтів, розташованих на безкоштовних хостингах, у випадку якщо вони не описані в Яндекс. Іншими словами, всі такі посилання мають для нас нульової вагу.

Як рахується тИЦ дзеркал

Індекси цитування так званих дзеркал (аліасів) об'єднуються, тобто ваги всіх неповторних посилань на дзеркальні адреси підсумовуються для обчислення тИЦ головної адреси. Головна адреса визначається автоматично і не може бути змінена.
При цьому дзеркалами вважаються тільки сайти, абсолютно ідентичні за структурою і змістом. Якщо в інтернеті існує адреса, за яким знаходиться редірект, його тИЦ ніяк не буде брати участь при підрахунку індексу цитування основного сайту.
© Яндекс

Як дізнатися тИЦ ресурсу:
http://www.dinews.ru/seo/
http://pr-cy.ru/

Як підняти тИЦ


Спосіб 1. купівля нотаток і вічних контекстних посилань

Отримати постійних посилання з хороших сайтів можна ефективно і швидко за допомогою GoGetLinks

Спосіб 2. купівля посилань

Одним з найефективніших інструментів для нарощування посилальної маси є так звані біржі посилань.

Спосіб 3. обмін посиланнями

Деякі веб-майстри обмінюються посиланнями з іншими сайтами, "спорідненої" тематики. Вони створюють у себе на сайті окремий блок, в якому від 5 до 15 дружніх посилань. Даний спосіб не дуже ефективний у піднятті тИЦ, але у нього є свій плюс. Людина, який зайшла на сайт може побачити цей блок, і натиснути на посилання. А це один відвідувач, а таких за день може бути не мало. Обмінюватися з сайтами, які не мають свого домену не бажано.

Спосіб 4. додавання сайту в каталоги

Більшість веб-майстрів додають свої сайти в каталоги - найпростіший спосіб підняти трохи тИЦ. Ви можете самі настроїти вигляд Вашого посилання, тобто можна написати просто ключові слова, що добре позначиться на результатах. Бажано, щоб каталог не вимагав зворотнього посилання. І щоб посилання на Ваш сайт було пряме. Додавати сайти в каталоги можна вручну, а це довго. А можна і за гроші - 1PS.RU - реєстрація сайтів в каталогах і пошукових системах (понад 10000).


А тепер про Google PageRank (PR)


Google Pagerank
(іноді просто PR) - алгоритм розрахунку авторитетності сторінки, використовуваний пошуковою системою Google.

PageRank
- це числова величина, що характеризує «важливість» сторінки в Google. Чим більше посилань на сторінку, тим вона стає «важливіше». Крім того, «вага» сторінки А визначається вагою посилання, переданої сторінкою B. Таким чином, PageRank - це метод обчислення ваги сторінки шляхом підрахунку важливості посилань на неї. PageRank є одним з допоміжних чинників при ранжируванні сайтів в результатах пошуку. PageRank не єдиний, але дуже важливий спосіб визначення положення сайту в результатах пошуку Google.

Google враховує не всі посилання. Пошукова система фільтрує посилання з сайтів, спеціально призначених для скупчення посилань. Деякі посилання можуть не тільки не враховуватися, але і негативно позначитися на ранжуванні що посилається сайту (такий ефект має назву пошукової песимізації). У Google розуміють, що вебмастер не в змозі вплинути на вхідні зовнішні посилання, але повністю контролює витікаючі посилання зі свого сайту. Тому посилання на сайт не можуть пошкодити йому, але посилання з сайту - можуть. Слід уважно ставитися до сайтів, на які ви посилаєтесь.

Google використовує показник PageRank знайдених за запитом сторінок, щоб визначити порядок видачі цих сторінок відвідувачу в результатах пошуку.

Це означає, що пошук в Google працює наступним чином:

1. шукаються всі сторінки, в яких є слова із запиту користувача;
2. знайдені сторінки ранжуються на основі текстових критеріїв;
3. враховується текст посилань на сайт;
4. результати коректуються з урахуванням PageRank кожної сторінки.
Шкала PageRank може змінюватися від 0 до 10. Поділ на одиниці за шкалою засноване на логарифмічній залежності або на чомусь вельми схожому, але тільки не на рівномірному розподілі. Перерахунок значущості сторінок відбувається під час так званого «Google Dance». Можна дотримуватися приблизно такої градації: PageRank від 4 до 5 - найбільш типовий для більшості сайтів середньої «розкрученості». 6 - дуже добре «розкручений» сайт. 7 - величина, практично недосяжна для безлічі сайтів, але іноді зустрічається. Значення 8, 9, 10 мають виключно популярні і значущі проекти.
© Wikipedia

Як дізнатися PR ресурсу:
http://www.dinews.ru/seo/
http://pr-cy.ru/

Як підняти PR

Формула розрахунку PR: значення PR пропорційно кількості сторінок сайту, воно збільшується числом посилань на ваш сайт, розміщених на інших сайтах, і зменшується посиланнями, що йдуть з вашого сайту. Або, чим вище PR посилаються на вас і таких сайтів стає більше, тим більше стає PR вашого ресурсу.
Висновок з вище написаної формули:
1. Зменшити кількість прямих вихідних посилань.
2. Зробити так, щоб було якомога більше посилань на Ваш сайт (наприклад купити їх на біржах посилань)


Якщо не лінуватися і серйозно підійти до справи збільшення PR, зробити необхідні розрахунки, то завжди можна досягти позитивного результату і підняти PR вашого Інтернет ресурсу. Існує багато цікавих статей на дану тему і тому їх глибоке вивчення й осмислення зможе допомогти уникнути небажаних, обумовлених простий некомпетентністю проблем, а навпаки, допоможе вивести сайт на передові позиції в пошуковій системі Google.
PeterGafДата: Середа, 09 Листопад 2016, 04:08:47 | Повідомлення # 2
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Медалі:
Я ВКонтакті
Країна: Гренада Гренада
Статус: Offline
Hi,

I moved to Oman, I want my family photos to be taken in this beautiful
country. Do you know any good photographer here other than
[url=]http://www.safakyavuzlarphotography.com[/url]


Thank you,
Jeff
Форум » Все для веб-майстра » Запитання по розкрутці » Що таке тИЦ і PR? Як підняти їхні показники вашого сайту?
Сторінка 1 з 11
Пошук: